Küldetés: PetChef egy frissen indult vállalkozás, célja, hogy kiskedvenceink – kutyáinkat megfelelő minőségű eledellel lássuk el, ráadásul előre porciózva, kiszállítva. Négy különbőző termékkel léptek piacra, bizonyos panaszokra. Budapesti és környéki házhoz szállítással. Az ő Adwords stratégiájuk kialakítása és üzemeltetése volt a feladatom.

Alaphelyzet: Nulláról kellett indítani, hiszen a cég is teljesen új volt. Dani, a cég egyik alapítója és fejlesztője volt az elsődleges kapcsolat, őt az InstaxShop.hu-n keresztül ismertem meg. A havi költségkeret erősen korlátozott volt, a piac viszont telített.

Stratégia: Alapos kulcsszó kutatás után arra jutottam, hogy jól megválogatottan, kis büdzsével is el lehet indulni. A pontos célzás elkerülhetetlen volt, hiszen versenyezni kellett sok nagy gyártóval (Purina, Pedigree stb.) valamint nagy áruházakkal (Fresnapf, Zooplus, Abc-zoo stb.)
Ez különös figyelmet igényelt a részemről, hogy ne vigyék el a nem releváns látogatók a drága klikkeket. Miután nagyobb figyelmet fektettünk arra, hogy mit is keresnek pontosan a PetChef vásárlói, sikeresebb kampányokat futtattam, elengedhetetlen volt a jó kommunikáció.

Eredmények: Egy nagyon szép, íves növekedést sikerült kialakítani, nem is volt rossz hónap. Pár hónapos időszak alatt sikerült elérni, hogy a befektetett összeg 5-6X térült meg, így a fizetett hirdetés lett a legerősebb online csatorna. Az eredményekről havi szinten reportáltam, mindig adtam visszajelzést, hogy pontosan mire van igény.