Küldetés: Buddha-Bar Hotel Budapest – egy nívós, 5 csillagos budapesti hotel teljes online jelenlétének a kezelése. Lehetőleg minél több direkt (weboldalon történő) foglalás elérése. A Mellow Mood Hotels lánc tagja, a francia franchise második tagja volt a Buddha-Bar Hotel Budapest.

Alaphelyzet: Foglalási motor csere történt pont érkezésemkor, így sürgős volt a weboldal cseréje is. Ugyanaz az ügynökség kezelte a PPC kampányokat, így erre is új megoldást kellett találni. Valamint a további online jelenlét támogatása, így Google My Business, TripAdvisor, MailChimp, Expedia TravelAds kezelése és használata. Egy rövid ideig még Yandex PPC kampányt is indítottunk.

Stratégia: Külön weboldalt készítettem a hotelnek, a Baalbek és a Buddha-Bar étteremnek is, így könnyebben lehetett mérni a konverziókat. A foglalási motor sokkal felhasználóbarátabb lett, a PPC kampányokat házon belülre szerveztük. A cél az volt, hogy a 11 különböző szoba és lakosztálytípust jól el lehessen különíteni, legyen kihangsúlyozva mindegyiknek az egyénisége, a foglalást ne akadályozzuk, így oldalanként csak 1 akció gomb lett betervezve. A sorrendekhez HotJart használtunk, valamint a revenue részleggel szorosan együtt működtem, hogy az összes akció ami az OTA-kon (online trave agency) elérhető legyen és látványosan megjelenjen az oldalon is. A weboldalakat a WPO Hungary készítette, a foglalási motort a TravelClick szolgáltatta.

Eredmények: Sikerült minden hónapban túlszárnyalni az előző évet, a ROI stabilan 5x-7x volt. Jól felépített Adwords fiók termelte a direkt foglalások 25%-át, a szezonalitás miatt tervezhető volt a budget is. A weboldal sajnos nem él már, de a párizsi Buddha-Bar Hotel elég erősen inspirálódott az ötleteimből.