baalbek_lebanese_restaurant
baalbek_lebanese_restaurant

Küldetés: Buddha-Bar Budapest – egy nívós, 5 csillagos budapesti hotel teljes online jelenlétének a kezelése. Ide tartozott a Baalbek étterem is, amelyik libanoni konyhájával egydülálló a városban. A közel-keleti konyha első elegáns éttereme volt Budapesten.

Alaphelyzet: Az étteremnek nem volt saját oldala, csak egy aloldal a régi, Bookassist által gyártott oldalon, ráadásul a CMS-ben készítették, így a lehetőségek is korlátozottak voltak. Analytics-ben voltak eventek és célok beállítva, de senki figyelte az eredményeket, nem volt mérvadó értékesítési csatorna a saját weboldalunk. Ugyanez volt a helyzet a hotel másik éttermével, a Buddha-Bar Budapesttel.

Statégia: A cél az volt, hogy jól elkülöníthető legyen az étterem és a hotel, mert gyakran okozott zavartságot a vendégekben. Külön oldalt kapott mindkét étterem, a Baalbek étterem a www.baalbek.hu címen volt elérhető. Letisztult oldal készült, hatalmas, ínycsiklandozó képekkel, amik azonnal meghozták az ember kedvét az asztalfoglaláshoz. Erre a célra a Restu.hu-val szeződtünk, az ő rendszerük teljesen kielégítette a mi vágyainkat. A menüt statikus tartalomként töltöttük fel mindig, nem pdf-ben, hogy a mobilos felhasználók is könnyen tudják böngészni a kínálatot.

Eredmények: A különválás igazán jól sikerült, mérhető lett az étterem online forgalma, a vendégek meg tudták különböztetni a hoteltől. Csökkentek a fölösleges körök az operáción dolgozó kollegáknál is. A weboldalnak köszönhetően, havi 500 embert láttunk vendégül, akik az oldalon foglaltak. A foglalásból nyert adatok felhasználtuk hírlevél küldésre, illetve értékelések bekérésére.